2015. augusztus 21., péntek

.harmadik felvonás.

Üdvözletem a halandóknak!


Előttem köd, helyettem senki, semmi,
Köröttem fény, utánam néma csönd.
Mégis minden nélkülem lesz és volt
És semmi nem történik általam.
/Pósa Dániel/

És akkor most úgy döntöttem, hogy belekezdek. Azt még nem tudom, hogyan fog ez működni. 
Nos, Pósa Dániel vagyok... De, ahogy manapság használom a nevem; Daniel Piper. Tulajdonképpen a nevem angolosítva, mivel sokat vagyok kint külföldön. 
1995.07.23-án láttam meg a napvilágot a Pósa családban. Akkor még nem volt annyira széles látókörű a családom, mármint azt akarom mondani, hogy mikor én megszülettem, akkor lett a családom létszáma négy fő. Mikor kijöttem anyámból, akkor már volt egy szeretett nővérem, Pósa Izabella. De nekem csak Bella. Ő két évvel idősebb nálam, 22 éves.
Két évvel utánam született egy új gyerek a családba, Pósa Amanda. Nekem csak Amy, akit végül eltiltottak tőlem.
Na, de most inkább a szüleimről beszélnék, igazából nem szívesen teszem, de hát valahogy tudatni kell ezt az egészet az emberekkel. Nos, ők manapság már külön élnek. 7 éves lehettem, mikor elváltak útjaik. Én az apámmal maradtam, jobban mondva, inkább őt választottam. Fogtuk magunkat és kimentünk Norvégiába. Jó, igazából ez nem így megy, hogy gondolunk egyet és már repülőre is ülünk. Apukámnak van egy jól menő nagy vállalata, ami elég profitot hozott a konyhára... stb. Szóval mi ezt megtehettük és meg is tettük.  Apámat mindig is úgy ismertem, hogy amit a fejébe vesz, az ott is marad, mármint véghez viszi.
Édesapámnak ott is voltak jó ismerősei, meg persze pár tagja a cégének... Ezért könnyű volt tudni, merre kell mennünk. A fővárosban, Oslóban, pár hétig apám egyik munkatársának a házában éltünk. Apa akkor ismerkedett meg Sarah-val... Az egyik céges vacsorán ismerték meg egymást. Sarah hip-hop táncot oktatott akkor, de mivel a nagyapjának a Kft-je a mi testvérvállalatunk volt, nos, szóval így került ő is a céges vacsorára... Apámnak nagyon megtetszett, mármint ezt csak úgy gondolom, ezért néhány fellépésére/próbájára is elmentünk
2004 óta vannak együtt. Hivatalosan még nincsenek összeházasodva, azonban egymást mindig a házastársuknak nevezik. 
2011-ben született egy fiúk, az én öcsém, Peter. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Helló, szia, szevasz!